Michelle Sten

När man är på väg att uppfylla sina drömmar

Alingsås del 2, Allmänt, Instagram bilder Permalink3
Nu har det gått 14 veckor på min utbildning. Vi har bara sex veckor kvar och efter det kommer jag vara utbildad makeup artist. Det betyder att jag kommer vara ett steg närmre till att uppfylla min dröm som egenföretagare. För första gången i mitt liv, sedan högstadiet, vet jag vad jag vill göra med min framtid och jag har en klar bild av var jag vill befinna mig om fem år. Känslan är magisk! En sak mindre att oroa sig för i framtiden.
 
Tiden har gått så snabbt och jag kan knappt förstå att jag har min examensdag om ca en och en halv månad. Det kommer vara tråkigt att sluta utbildningen och skiljas från alla nya vänner och skolan. Det har aldrig varit så roligt att gå i skolan som nu och skönt att få plugga igen, tro det eller ej. Dock längtar jag till nästa kapitel av mitt liv som kommer föra mig närmre mitt mål. Det är en hel del arbete kvar som ska göras, innan jag kan få mitt proffessionella diplom i handen och det är utmattande och kostsamt, men otroligt roligt och värt varje cent och droppe svett.
Det är mycket stress och en massa måsten och saker och ting blir inte som man tänkt sig, men då och då hinner jag koppla av lite och ha lite roligt också. Denna helgen var Frida på besök och vi var ute i Göteborg och dansade lite. Vi hade jätte trevligt och det var roligt att träffa henne efter nästan ett års tid sedan senast.
 
Det har hänt mycket och jag har träffat många nya människor, fått många fina minnen och en massa ny livserfarenhet. Jag trivs väldigt bra här, men det ska bli skönt att komma hem över jul och spendera några veckor med familjen och vännerna där hemma.
 
 
   
 
 
 
Puss och kram,
Michelle
 
#1 - - Anonym:

Nice

#2 - - Anonym:

Herregud va du är snygg! 😘

#3 - - Anonym:

Herregud va du är snygg! 😘

Till top