Michelle Sten

Ny dag, nya tag

Allmänt Permalink1
 
Nu var det lördag och det betyder att jag har bestämt mig för att vara okej igen, så gott som det går. Jag måste ta mig ut i leken igen! Nu får det vara slut deppat och inget mer väntande. Jag kan inte veta hur min framtid ser ut, så det är lika bra att sluta fundera över det och vänta på den. 
Igår klippte jag mitt hår, själv.... Det blev sådär... Får nog ta och fixa till det vid frisören senare. 
Idag tänkte jag ljusa upp mitt hår ytterligare, så får vi se hur det blir. Senare ikväll ska jag ta mig till mina vänner och umgås och catch up. Vi får se, kanske går jag ut med dem på krogen om de ska dit. Dock borde jag nog inte dricka alkohol för att jag gått ner alldeles för mycket i vikt på för kort tid + att jag brukar få dumma idéer för mig när jag dricker. Och jag vill inte göra något jag ångrar. Det blir nog bara läsk för min del, med andra ord. 
Det här känns underligt... Som om något med denna bild är fel, men jag kan inte sätta fingret på vad. Jag känner mig halv, tom och mina känslor är ett enda kaos. Jag antar att jag måste vänja mig vid det. Visst känner jag fortfarande saknaden, men jag måste lära mig att leva med den, för just nu är det slut.
På måndag börjar jag jobba igen och det betyder : Mitt liv går vidare = jag måste gå vidare, även fast det kommer ta tid och kommer göra ont.
 
 
Michelle
#1 - - Baloo:

That's my girl ❤

Till top