Michelle Sten

Lördagskvällen

Allmänt Permalink1
 
 
Igår var jag alltså hem till Malin, Yolanda och Marie. Lite senare på kvällen kom också Lovisa och André, samt Adine, fast henne missade jag. De hade i alla fall förfest och skulle ut på krogen på kvällen, men jag var inte på humör så jag åkte hem. Vi hade det riktigt trevligt och alla skrattade. Det var skönt att vara med mina vänner, även fast jag var ganska frånvarande största delen av kvällen. 
Igår ljusade jag som sagt upp håret ytterligare och nu är det typ en gyllene ljusbrun. Sen klippte Malin mitt hår och det ser miljoner gånger bättre ut nu än vad det gjorde efter jag hade klippt det själv. Så tack Malin! 
Det känns bra med lite förändringar, som att det går åt rätt håll i alla fall. 
 Idag har jag inget inplanerat, men jag är nog tvungen att städa mitt rum. Sen blir det en tidig natt eftersom jag ska jobba imorgon. 
 
Vi kanske hörs senare! 
 
 
 
Michelle
#1 - - Baloo:

Roligt att se att det "ljusnar" ;-) går åt rätt håll.
Det var inte så trevligt att behöva vara elak och ge dig "en spark i arslet", men jag tror nog att du nu fattat poängen !
Det var inte roligt att se hur du mådde under veckan och att du hade svårt att ta dig ur den jobbiga situationen....
Livet lär och ger erfarenheter så länge man lever, så jag antog att du behövde hjälp "på traven".
Glad att du är "med oss" igen - LOVE U !

Till top