Michelle Sten

En nykomling i VS familjen

Det borde vara förbjudet att få sälja så god doftande parfymer och mists på Victoria's Secret affären på Arlanda! Speciellt till sådana som jag, som tenderar att köpa mer parfym, trots att jag redan har sju olika parfymer på gång. Jag tror jag är lite beroende av parfym och att alltid dofta gott... Nåja, bättre än att vara beroende av något som kan ta litvet av mig.
 
När Frida och jag flög tillbaka efter jullovet, gick vi såklart in i affären och jag kom inte ut tomhänt, fast den här gången blev det en mist, en bodylotion och en duschtvål, i samma doft.
 
Den nyaste medlemmen i min VS samling är Midnight Exotics, med doft av jasmin.
 
 
 
 
 
 
 
Michelle
 
 
 
 
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

ohh den har jag aldrig doftat på, men häftig flaska :D

Svar: Den doftar underbart! Och den har nyss kommit ut på marknaden, eller det sa de i affären i alla fall. ^^
Michelle Sten

Till top