Michelle Sten

You little squirrel!

Allmänt Permalink2
Steg upp väldigt tidigt idag. Fick skynda mig om jag skulle hinna och satt och sjöng i bilen till Vasa. När jag kommer till Sundom är det en liten JÄ*LA ekorre som springer ut framför mig och jag kör på den. Oops! Olyckor händer... Jaja, började i alla fall halv nio på praktiken idag igen. Fick gå runt lite i Vasa och på redaktionen och ta arkivbilder som fattas. Därefter åkte jag med på ett uppdrag och studerade hur fotografen jobbade och hur reportern intervjuade. Det är kul att se hur det går till för att vi ska få läsa våra dagliga nyheter. Väl tillbaka på redaktionen fick jag veta att jag ska få följa med på något sportevenemang och fotografera till VBL. Kommer bli superkul! Älskar att fotografera sport! Dessutom var det en mediastuderande som är på VBL, som intervjuade mig och gjorde ett personporträtt av mig. Nu ska jag åka på mitt första pass på gymmet!
 
See ya!
 
 
 
 
 
 
 
 
Michelle

#1 - - gunny:

åå va snygga fräna sportgrejer! var har du börja gymm? :D

Svar: Tack! Nu när ja e hemma så e ja på Åkes Fyss och Gym. :D
Michelle Sten

#2 - - Baloo:

Way to go girl ;)

Svar: Haha! :)
Michelle Sten

Till top