Michelle Sten

Så vacker utan spackel

Allmänt, Skönhet, Vänner Permalink0
Idag har varit en väldigt busy day. Jag har kört min första dag i andra skedet och imorgon väntar halkbanan och teori, sen är jag äntligen klar med den delen av mitt liv. Jag körde som sagt runt i Vasa och ut mot Replot i ca tre timmar. Efteråt mötte jag upp Heidi och Frida och vi gick till KotiPizza för lunch. Där satt vi i någon timme och pratade om allt mellan himmel och jord. Har verkligen saknat Heidi och våra little talks. Runt fem tiden åkte jag hem igen för att förbereda för Mary Kay partyt som jag skulle ha halv sju. Och halv sju kom alla mina vänner hit och vi hade en trevlig tjejkväll, där vi satte och provade en massa olika skönhetsprodukter och sminkade oss. Nu har de åkt hem och det kändes lite sorligt att säga hejdå och det känns som en evighet tills jag får träffa dem igen. Det blir först till sommaren innan jag är hemma igen. Nu måste jag börja göra mig klar för sängen. Det blir väldigt tidig väckning imorgon och jag har en lång dag framför mig. Bara två och en halv dag kvar i min lilla hemby och sedan är det off to Sweden igen.
 
See ya!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Michelle
 
 

Till top