Michelle Sten

It's written

Minns inte om jag nämnt detta tidigare i denna blogg, eller om det var i den gamla, men jag har börjat skriva på en "bok"/novell, beror väl på hur lång den blir. Nu hittade jag i alla fall den på min dator och funderade på att fortsätta storyn. Några av mina vänner har läst den och de tyckte väl att den var bra, men de kanske säger så bara för att vara snälla. Vad vet jag? Haha, nej, men jag beslöt mig i alla fall för att jag ska skriva den klart och så har jag börjat på en ny berättelse. Den nya handlar dock kom något helt annat och jag tänkte försöka att göra den riktigt rysligt äcklig, typ så skrämmande att man inte kan sova efter att man läst den utan att tänka på något som stod skrivet.
 
För övrigt har det varit en vanlig dag, nästan. ^^ Det är bara tre dagar kvar innan vi sitter på planet hem och då är det fyra veckor i Finland. Förhoppningsvis ska det vara lite varmare och mera vårlikt när vi kommer tillbaka hit. Hemma lär det väl vara vinter i några månader ännu.... Nu ska jag ta bort min ansiktsmask och lägga mig och läsa. Börjar bli trött redan, märks man åldras.
 
See ya!
 
 
 
 
Michelle
 
 
 
 
 
 

#1 - - Baloo:

Lycka till med skrivandet och så ses vi snart :)

#2 - - Eva:

D tycker ju om att skriva! När du kommer hem skall jag berätta vad och varför du ska skriva!
Tror ja å ska böri skriv....

Till top