Michelle Sten

Dag 1 och 2 på praktik

Allmänt, Instagram bilder Permalink1
Idag var min andra dag på Vasabladet och jag stortrivs. Kan verkligen tänka mig att jobba som fotograf på en tidning i framtiden. Igår hamnade jag direkt ut på ett riktigt uppdrag, så fort jag steg innanför dörren. Det var nervöst och spännande, men det gick bra och min första bild blev publicerad i dagens tidning. Idag fick jag också dra iväg på ett riktigt uppdrag, men vad det handlade om och den bilden får ni se i morgondagens tidning. Dagarna på praktiken går ganska snabbt och jag tycker det är kul att se fotograferna och reportrarna in action.
 
När jag kom hem idag var det rena rama julafton. Jag hade nämligen tre paket som väntade på posten. Mina nya låga svarta Converse, mina böcker och mina shakers och proteinpulver, hade kommit på samma gång. Nu ska jag och lillebror dra iväg till gymmet. Kommer bli ett tungt pass idag...
 
 
Ha de gött!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Michelle
 
 
 
 
 

#1 - - Baloo:

Kul att du trivs på praktiken 😊

Till top