Michelle Sten

Säljer bort!

Tips, Övrigt Permalink0
Nu var det länge sedan jag sist hörde av mig här, men jag har inte haft mycket för mig och inte har det hänt mycket heller. Det som jag egentligen skulle berätta var att jag säljer bort några av mina saker, bl.a kläder och skor, men sen kanske det kommer att komma mera saker. Jag har bl.a funderat över att sälja min telefon och min tv-box. Så någon som är intresserad av att köpa något av följande kan ta kontakt med mig. Lämna bara en kommentar och er e-post adress, så kommer vi överens om något. Priserna kan också diskuteras. 
 
 
Produkt 1:
 
Vita skor i läderimitation från Bianco, storlek 38, lite använda, som nya. Pris: 12€
 
 
Produkt 2:
 
Vita kilklackar i läderimitation med rosett från Bianco, storlek 38, lite använda, som nya. Pris: 12€
 
 
Produkt 3:
 
Svarta skor i läderimitation med svarta gummiband och strass och nitar märket Tamaris, storlek 38, lite skadad klack, men i bra skick. Pris: 15€
( Klacken skulle jag fixa innan jag postar dem )
 
 
Produkt 4:
 
Beigea klackar i mockaimitation från Nelly, storlek 38, lite använda, som nya. Pris: 10€
 
 
Produkt 5:
 
Svarta skor i läderimitation med nitar, storlek 39, lite använda, som nya. Pris: 30€
 
 
Produkt 6:
 
Gråblå tröja från Mango, storlek M, trikåtyg, lite använd. Pris: 5€
 
 
Produkt 7:
 
Ceriserosa halterneck klänning från HM, storlek 36, rätt så mycket använd, men som ny. Pris: 8€
 
 
Produkt 8:
 
Zebremönstrad tunika från Gina Tricot, storlek 36, lite använd, men i utmärkt skick. Pris: 5€  
 
 
Produkt 9:
 
Blått fodral från Gina Tricot, storlek 36, flitigt använd, men i utmärkt skick. Pris: 12€
 
 
Produkt 10:
 
 
 
Svart fodral med vita detaljer och cut-out rygg från Gina Tricot, storlek 34, sidentyg, lite använd. Pris: 20€
 
 
Produkt 11:
 
Dip-dye klänning i svart och vitt med cut-out detaljer, storlek 38, trikåtyg, dragkejda i ryggen, oanvänd. Pris: 12€
 
 
Hojta till om det är något som fångar ert intresse! Vill verkligen slippa dessa kläder så jag får plats för nya i min garderob. Ni kan också skicka ett mail till min e-mail: [email protected]  ( jag vet, jag borde skaffa en ny adress.... ), eller så går ni in på syrransgarderob.fi och kollar in mina produkter, där har jag även beskrivit mera ingående om produkterna. 
 
 
Michelle
 
 
Till top