Michelle Sten

Julklappstips

Idag är jag åter igen hemma från skolan p.g.a sjukdom. Jag vaknade med halsont och illamående och misstänker att jag kan ha feber. Därför har jag tid att sitta och fundera över julklappar. Innan man vet ordet av är det den 24:e och då ska alla klappar vara inhandlade. Det är jobbigt att köpa julklappar, för man vet aldrig vad man ska köpa, men när dagen kommer och man får se hur glada personerna blir, var det värt all tid man lade ner på det. Jag hittade en sida där det finns massor av roliga prylar ( för vem vill bara ha användbara/nödvändiga prylar i julklapp? ) och jag har valt ut några som jag tycker skulle passa mina familjemedlemmar eller möjligen mig själv. En annan fördel med dessa prylar är att de är förvånandsvärt billiga!
 
Ni hittar alla prylar på coolstuff.se !
 
 
Vi hörs!
 
 
Detta spel har en åldersgräns på 18 år!
Drinkschack, ca 25€
 
 
 
En godisautomat med rörelsedetektor. Kanske något min syster skulle gilla?
Ca 40€
 
 
Mjukglassmaskin. Något jag vet skulle uppskattas av alla i huset, men kanske främst pappa.
Ca 45€
 
 
Mikrotofflor. Något gosigt för att hålla dina fötter varma. Eller hur pappa?
Ca 30€
 
 
Smaksätt ditt vatten och ta med det överallt! Något för mamma?
Ca 30€
 
 
Ännu ett spel med 18 års åldersgräns!
Ca 15€
 
 
Mmm, sockervadd! Man skulle inte behöva vänta till 1:a maj längre! Jag vet att vi är minst två i min familj som gillar sockervadd...
Ca 30€
 
 
Mamma och pappa, jag låser in era vinflaskor!
Ca 25€
 
 
En müsli och yoghurt 2GO mugg, som skulle passa främst mamma perfekt, när hon flyger och far, fram och tillbaka överallt.
Ca 15€
 
 

Det här tycker jag är billigt, men det är olika på vad man tar som dyrt och billigt. I kronor skulle dessa vara tillsammans ca 2200 kronor, då låter det genast mycket dyrare.
 
 
Michelle
 

 
#1 - - Eva:

Ha! Det var många häftiga prylar!
Men du vet att jag brukar satsa pengarna på "nödvändiga och nyttiga" saker;)
Den med vinflaskan va häftig! Skulle gå hela julafton åt den, jag brukar inte kunna släppa "knåpet" innan jag löst det så!
Fler andra va åxå bra!

Svar: Bra att ni tyckte det! Nu har jag lite fler idéer till julklappar och lite mer att välja på. :)
Michelle Sten

Till top