Michelle Sten

Kort skoldag

Idag fick vi sluta 12! I alla fall de som inte hade valt något tillval, men nu har jag för mycket tid i mina händer. Jag vet inte vad jag ska göra nu efter att jag har, svarat på en massa mail, städat rummet fotograferat och sprungit ett ärende. Kanske jag tar och tvättar lite kläder, fast det egentligen inte är nödvändigt. Just nu lyssnar jag på musik, närmare bestämt Början på allt med Petter och äter en müslistång. Jag kanske borde dra med mig Frida på en promenad eller kanske vi skulle dra ihop ett gäng och spela kubb eller någon annan rolig utomhus aktivitet. Jag vill i alla fall inte sitta och göra inget, jag har börjat få för mycket energi som jag måste göra mig av med. Förut skulle jag inte ha klagat på mycket tid och lite göra, men nu känner jag mig inte lika lat längre. Nu ska jag sluta babbla och göra något vettigt istället!
 
Tjohej!
 
 
 
 
 
 
 
( Alla bilder tagna och redigerade med HTC One ) 
 
 
Michelle
#1 - - Kenneth :

Slutat 12 igen !! va ji he fö jåånor 😉

Svar: Vi får sluta 12 varje onsdag och 14 varje fredag :D
Michelle Sten

Till top