Michelle Sten

Nyinflyttad

Allmänt, Inredning Permalink1
Som kanske några redan vet, har jag äntligen fått flytta in i min lägenhet. Har väntat sedan april/maj. Och jag stormtrivs verkligen i mitt nya hem. Det är inte helt klart med möblering och detaljering o.s.v, men det närmar sig.
Det har varit två intensiva veckor med flytt och heltidsjobb och full fart hela dagarna.
På fredag ska jag, mamma och lillasyster, åka till IKEA och jag ska skaffa det sista som behövs till lägenheten och lite annat smått och gott.
Eftersom jag ännu håller på att inreda och möblera, har jag inga helhetsbilder av lägenheten, men några små detaljer av mitt hem ska ni få se.
 
(Inte världens bästa kvalitet på bilderna, men kameran har några X antal år på nacken...)
 
Kram, Michelle
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - nadja:

MEN ALLTSÅ LOVE IT gu va avis ja ji nu hahah

Svar: Hahah! Ja men ja e supernöjd. :D Du får kom och häls på när ja har vari ti Ikea och fått allt fixat. :*
Michelle Sten

Till top