Michelle Sten

On top of the world

Idag hade vi bara livsåskådning och vi lyssnade på en massa filmmusik. Efter skolan redigerade jag och Louise vår film och sen gick jag på en promenad i vinterlandet. Det är halt som F*N och det tog mig typ en halv timme till fyrtio minuter att gå ca 2 km. Nu måste jag ta tag i hemtentan om den ska bli klar till fredag, men först ska vi på middag. Efter att jag är klar med tentan ska jag köra mitt träningspass och sen får jag belöna mig själv med de senaste avsnitten av Supernatural och NCIS.
 
P.S. Igår var vi en sväng till ICA och Apoteket, så jag införskaffade mig två nya nagellack på ICA, eftersom de hade dem på specialpris. OCH jag vill tipsa er om ett billigt och bra torrschampo: KICKS egna Volume & Body torrschampo.
 
 Instagram @michelle_sten
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Michelle
 
#1 - - Kenneth:

Roligt att du börjat komma dig ut.
Huvudsaken att du får en nypa frisk luft, inte hur långt du går.
E de du på bilden ;-)

Svar: Ja, det är verkligen jag på bilden. ;P Mina finnar har börjat försvinna och det syns ju ganska bra på bilden. :D
Michelle Sten

Till top