Michelle Sten

Tiden läker alla sår

Allmänt Permalink0
 
Dagen började med en ganska tidig morgon och en hel del planeras för kvällen. På eftermiddagen åkte jag och mina syskon in till Vasa och hämtade pizza, sen åkte vi hem och åt. Därefter kom kvällen. 
Igår tog jag mig ut, för första gången sen jag kom hem. Adrian kom och hämtade mig vid sju tiden och vi åkte in till Vasa. Vi tog en öl och kollade lite på Sportis-matchen och pratade, sen åkte vi tillbaka till Malax. Därefter åkte vi till Tommy, där hans bror och flickvän var. Där satt vi i någon timme och pratade om allt möjligt. Det kändes skönt att sitta med mina vänner som jag inte träffat på så väldigt länge. När Tommy och de andra ätit klart åkte vi till Charleys, där vi satt och pratade ännu mer och träffade mer personer som var där. Klockan ett tiden åkte jag med Magnus in till Vasa igen, där vi gick till Omalley's och tog en öl och fortsatte prata. Klockan var sent när vi åkte hem igen för att sova. 
Min lördagskväll blev bra till slut och jag kom ut ur mitt rum. Det var trevligt att hänga med killarna och vi får hoppas på att det blir fler trevliga kvällar framöver. 
 
 
Michelle
Till top