Michelle Sten

Long time no see, huh?

Japp, det var ett tag sedan och mycket har hänt, men det har jag inte tid att dra just nu för jag har en sjukling uppe på mitt rum som jag nog borde ta hand om. Just nu sitter jag i skolan och redigerar lite bilder som jag tagit för ett tag sedan. Vi hade fått vår och lite värme här, med blommor och allt, men nu har det gått över till att vara kallt och regnigt igen, suck... Tänkte i alla fall bara kika in och visa att jag lever trots min frånvaro, jag har bara varit upptagen med en hel del annat.
 
Vi ses!
 
 
 
 
 
Michelle
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Eva:

Ser ju nog ut som ni sku ha ordentlig vår på de där bilderna!
Å du var nu int skäm bort sjuklinji me ti pass opp för mytji;)

Svar: Jo, no ere på gång i alla fall! Haha, nee, an va int så sjuk trots allt, e bara verka så. :)
Michelle Sten

Till top