Michelle Sten

Min systers konfirmation

Familj, Fotografering, Speciella tillfällen Permalink2
Denna helg har jag spenderat hemma i Finland, eftersom min syster blev konfirmerad idag. Vi har haft väldigt tur med vädret och hennes bilder blev riktigt fina. Efter mässan i kyrkan, åkte vi alla hem till oss, där vi frossade i oss massor av smörgåstårta, gräddtårta, munkar, drömtårta, kex, minicupcakes och en mass annat gött och kaloririkt. Jag fick också träffa min systers pojkvän, vilket kändes konstigt. Jag menar hon är min "baby sister" och har en pojkvän... Jaja, nu har i alla fall de två åkt iväg för att fira och roa sig med sina vänner och jag sitter och redigerar hennes tackkorts bilder. Efter att alla åkt iväg lekte jag med hunden, spelade Monopol med min bror och åt god mat tillsammans med familjen. Imorgon åker jag hem till Alingsås tillbaka, så det blir att packa senare ikväll och städa rummet. Nu ska jag i alla fall redigera klart och sen blir det Bones och Fantastic Four, innan jag ska krypa ner i säng och sova.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Michelle
 
#1 - - faschan:

Tack för att du kom hem o hjälpte till 💖

#2 - - Eva:

Joo, tack! E va fina bilder!
Skoj med dig hemma! Vemodigt när du åker igen....
men sån´t e livet, ses väl snart igen!

Till top