Michelle Sten

Broccoli och en prickig slips

Hej! Nu var det LÄNGE sedan sist! Idag har jag varit inne och sprungit ett ärende åt min far, hoppas bara att jag lyckades bra. Jag köpte en ljusblå skjorta och en mörkgrå/silvermönstrad slips åt pappa och en platt/locktång åt mig själv ( nödvändighet ). Det är f*n så dyrt att köpa en skjorta och en slips, det trodde jag aldrig! Män borde verkligen vara nöjda med en slips i present, för man lägger ner mycket pengar i den lilla tygbiten. Skolan var som vanligt, inget ovanligt hände eller så och nu ska jag kolla på Castle och äta broccoli. Sedan ikväll hoppas jag att Elementary kommer så jag får se den spännande fortsättningen.
 
Ha de gött!
 
 
 
 
 
 
 
Michelle
#1 - - Rebecca&Mathias:

Snyggt & maten ser jätte god ut! Ha en fortsatt fin Måndag! :)

Svar: Tack! Det var den också! Detsamma! :)
Michelle Sten

#2 - - faschan:

Sidu bara ! du e snäll du som fixar festskjortan åt farsan :)
Hoppas nu bara att den hinner fram till helgen och att storleken blev rätt. Jag hade även sett fram emot Elementary, men int fan vet jag vad de håller på med nu ? Vi höres, TACK :-*

Svar: Får hoppas det! Vi hörs! :)
Michelle Sten

Till top