Michelle Sten

Julklappsshopping och BABYTORTILLA

Idag hade vi det värsta provet jag någonsin skrivit! Det gick helt åt skogen, men så jävla skönt att det är över. Efter skolan tog jag bussen in till Alingsås, sade hejdå till Frida och sedan gick jag in till centrum för att handla de sista julklapparna. Nu är jag 80€ fattigare och fullt utrustad med julklappar åt alla familjemedlemmar. Det är helt otroligt att det bara är en vecka kvar tills vi är på båten påväg hem och att det är en vecka och tre dagar kvar till julafton. Om bara ca två och en halv vecka är vi inne på 2014 och vårterminen börjar.
Förutom att jag handlade julklappar till andra, så hittade jag även en liten en åt mig själv. Det finns nämligen en gullig liten inredningsaffär i Storken, som man som inredningstokig bara måste älska! Där har de, de gulligaste och mest underbara små inredningsdetaljer, t.ex så hittade jag idag ett bokstöd i form av ett litet silver jordklot. Något jag bara måste ha! Tyvärr hade de inga till salu, men jag har letat som en tok efter bokstöd till mina böcker! Aldrig hittat något som fallit mig i smaken, dock... Jag ska se om de har en hemsida man kan beställa från. Istället för jorden hittade jag en tavla, som är lite lustig. Ett riktigt fynd var den också, bara 89kr!
Nu har jag precis ätit klart min babytortilla, ja det blev väldigt sent eftersom jag skypade med familjen i nästan en timme, innan jag började tillreda maten....
Nej, nu ska jag sluta rabbla och se klart på Ocean's Twelve innan det är dags för natten!
 
Vi ses!
 
 
Min nya tavla!
 
 
 
 
BABYTORTILLA!!
 
 
Två random bilder...
 
 
 
 
 
Michelle
 
Till top