Michelle Sten

Förändring är en bra sak

Allmänt, Fotografering, Inredning Permalink0
Det var länge sedan nu, men helt ärligt så sker det väldigt lite i mitt liv just nu. Jag tror ingen är så intresserad av att veta att det jag gör om dagarna är att jobba, äta och sova. Nåja, lite annat hinner jag med, men inget som egentligen är värt att nämnas.
Nu ska jagfortsätta till ämnet som jag är härför att prata om.
Mitt intresse för inredning har ökat en hel del sedan jag flyttade in i min lägenhet. Här sker det ständiga förändringar. Stora som små. Min bokhylla är den som får genomgå ströst förändring, för det mesta. Den senaste förändringen är dock den jag gillar bäst och det är den jag är här för att dela med mig av. Och lite andra bilder från min inredning och lägenhet. Kanske jag kan förmedla lite inspiration till någon där ute.
Enjoy!
 
 
 
 
 
 
 
Puss,
Michelle
 
Till top