Michelle Sten

Help me, please!

Allmänt Permalink5
Jag går och funderar på detta dag ut och dag in, men jag vet inte om jag have the guts to do it! Aaahhh! Lite feedback och styrka vore uppskattat, hehe. Att något så litet och obetydligt kan ge en så mycket beslutsångest... Okej, till saken!
 
Ska jag eller ska jag inte klippa av mig mitt långa hår? 
Eller ska jag spara ut min pannlugg till samma längd som övriga håret och behålla det långa? 
 
 
 
Michelle
#1 - - Anonym:

Behåll ditt långa hår! Du är snygg så! :)

Svar: Tackar! 😊
Michelle Sten

#2 - - Baloo:

Våga vinn ! Håret växer ju ut igen.....du e ju säkert fin även i kortare 😉

Svar: Jo sant, men det tar sådan tid bara. ^^ Tack! 😊
Michelle Sten

#3 - - Anonym:

Långt e alltid snyggare!

Svar: Tackar! 😊
Michelle Sten

#4 - - Anonym:

Du ä snygg i kort eller långt! Våga prova på nytt!

Svar: Tackar! 😊
Michelle Sten

#5 - - Anonym:

du e snygg som du e :) lag e som du tkr bara du själv e bekväm me a :)

Till top