Michelle Sten

Skolavslutningen 280514

Allmänt, Familj, Speciella tillfällen Permalink0
Jaa, det var ju ett bra tag sedan, men jag har glömt helt att berätta. Skolan slutade onsdagen den 28:e maj och den dagen/kvällen hade jag väldigt trevligt. Vi började med att åka och handla direkt efter skolavslutningen, sen åkte vi hem och började förbereda inför eftermiddagen. Vi åkte till Nolhaga slott och satte oss där medan vi väntade på att de andra skulle komma och joina oss. När vi alla var samlade, satte vi där på gräset och bara pratade och chillade i några timmar, innan vi drog iväg till en av Pontus kompisar. Där fortsatte vi in till natten och sen åkte vi hem och kröp till sängs. Det var en väldigt trevlig kväll och jag hade riktigt roligt.
 
P.S Jag borde kanske nämna det för er som inte vet det, men jag har flyttat till Alingsås, håller på att söka jobb och en lägenhet tillsammans med min pojkvän, Pontus.
 
 
 
 
 
 
 
 
Michelle
 

 
 
Till top