Michelle Sten

Still going strong

Min kamera kämpar på ännu och jag hoppas den ska göra det ett bra tag till. Idag gick skoldagen relativt snabbt och vi hade inte så mycket att göra egentligen. Vi började med video, men sen blev vi arbetslösa, så Frida och jag satte oss i biblioteket och läste böcker som vi lånat. Det var väldigt länge sedan jag lånade en bok. Jag vill gärna äga en massa böcker som svämmar över i bokhyllor i mitt alldeles egna bibliotek. Den dagen jag flyttar hemifrån kommer jag att se till att det finns PLENTY med böcker i mina hyllor och överallt i min lägenhet.
Nåja åter till saken! Jag hittade några bilder på kameran, som jag tagit för några dagar sedan, som jag tänkte att jag kunde slänga upp. Vi har väldigt fin höst här och Alingsås centrum är såå vackert. Dock har vi fått höra att hösten inte brukar vara såhär fin här, så vi hade tur.
Förutom bilderna från Alingsås, får ni också en bild på min lånade bok och två andra random bilder.
Nu ska jag kolla på senaste avsnittet av Elementary och ett Supernatural, sedan blir det sängen.
Sovmorgon imorgon! Yeii!!
 
Vi ses!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Michelle
 
 
 
 
 
Till top