Michelle Sten

Grattis Michelle! Men tackar!

Idag är det min 19:de födelsedag! Sista året som tonåring, innan den riktigs vuxenvärlden står vid dörren och bankar på.... Denna dag har varit som alla andra dagar. Började med skolan och när den var över drog jag och Frida in för att handla på ICA Maxi. Jag har precis städat och sitter som bäst och lyssnar på musik. Tvättmaskinen var upptagen så jag får vänta med det så länge och jag tänkte kolla på senaste VD avsnittet medan jag väntar. Sedan ikväll ska Frida och jag bänka oss framför datorn med IDOL och snacks, annars har vi inga större planer. Vi hade tänkt åka in till Alingsås och ta en drink för att fira min dag, men vi har båda ont i huvudet så vi sparar det tills vi kommer hem nästa helg.
Det enda som kom som en överraskning idag, var att jag fick blommor från Familjen Flinta hemma i Finland. Där sitter jag i allsköns ro och har media- och kommunikationsvetenskap, när rektorn knackar på dörren och ber mig komma ut ett tag. " Shit! Vad har jag gjort nu? ", var min första tanke, men sedan frågade han om jag fyllde år idag och gav mig ett blompaket från Interflora. Jag tackade och tog emot, men förstod inte varifrån detta kunde komma. Det grubblade jag på resten av dagen, tills jag öppnade paketet och såg kortet. Med i buketten fanns också ett presentkort till en restaurang här i Alingsås. Tack för det, kära familj!
Nu ska jag titta på VD och Supernatural!
 
Vi hörs!
 
 
 
 
 
( Denna fyndade jag på ICA! Den ska rena luften i rummet... )
 
 
 
 
 
Michelle
 

 
#1 - - Fred Flinta:

Kul att du blev överraskad 😊

Svar: Väldigt! :D
Michelle Sten

Till top