Michelle Sten

God morgon, Lördag!

Allmänt, Mitt år i Hjälmared Folkhögskola, Alingsås, Tips Permalink1
Det är lördag och det betyder att snart har hela helgen gått och det är back to school. Just nu sitter jag och mumsar på frukost och jag ska börja titta på en film. Jag har lite problem med att välja film dock, men det kanske blir The Shining, eftersom jag inte sett den tidigare. Jag har inga planer för dagen/kvällen, möjligtvis hemafton med polis och tjuv tema. Det var meningen att vi skulle ut i Göteborg ikväll, men det blev ändrat till nästa helg, i en annan stad/by ( vet inte vad Alingsås ses som... ). Nästa helg är det också lilla jul och min dopdag! Frida och jag tänkte kanske åka ut och äta då och så ska vi baka pepparkakor och dricka glögg. Mysigt värre! Nej nu ska jag återgå till mitt!
 
Vi ses!
 
 
 
 
 
( Om man gillar blåbärsmuffins, då borde du testa detta te. Supergott! )
 
 
 

Michelle
 

#1 - - Annika:

Gott :D

Till top