Michelle Sten

Nu har jag bestämt mig....

Säljes, Tips, Övrigt Permalink0
... för att jag ska sälja min telefon och investera i en ny. Jag har hittat några Smartphones som jag funderar över, men jag har lite svårt att bestämma mig ( och de är dyra som F*N! ). 
 
Min nuvarande telefon är snart tre år gammal, men den är i hur bra skick som helst, trots att den fått ta ett par stötar nu som då. Den har inga skråmor på skärmen eller sprickor och den har alla tangenter kvar. Bokstäverna på baksidan har dock fallit bort, men de gjorde de redan inom första halvåret och därför drog jag slutsatsen att de inte satt fast så bra. Jag har varit inne på olika sidor och kollat runt lite, men den här mobilen tycks vara svår att få tag på. Så den som vill ha en mobil med tangentbord både på touch skärmen och ett riktigt, som på en mini dator, ni kan köpa min mobil och alla tillbehör för 80€. Jag vill GÄRNA bli av med den, så om ni känner någon som vill köpa en Smartphone åt sitt barn, eller åt vem som helst, eller till sig själv, snälla tipsa dem om mitt erbjudande. Jag kommer lägga ut mobilen på ( klicka för att komma till annonsen ) Findit.fi , SyrransGarderob.fi och Huuto.net
 
FAKTA: 
 
Modell: HTC Desire Z
Lanserades: år 2010
Operativsystem: Android 2,3
Mått: 119mm x 60.4mm x 14.16 mm
Vikt: 180 g
Skärm: 3,7 tum, super LCD kapacitiv pekskärm
Färg: grå/silver
Kamera: 5,0 megapixel, med autofokus
Minne: 512 MB RAM
Minneskort: MicroSD 
Simkort: Vanligt ( ej microSIM )
Telefonen har ett QWERTY-tangentbord, som går att fällas ut och är enkelt att skriva på
 
För mera information och frågor, kontakta mig eller skriv en kommentar!
 
 
 
 
 
 
 
 
Michelle
 

 
 
 
 
Till top