Michelle Sten

Hårinspiration

Här sitter jag och kollar runt på Google för lite inspiration till torsdagens julfest. Jag är inne på " messy " håruppsättningar, bara för att göra det enkelt, plus att det kommer vara en dag som jag har en " smuts-hårdag ", mitt hår kommer med andra ord inte vara helt nytvättat och glansigt. Jag vill inte ha lockar ( vågigt kan gå... ), för det har jag alltid haft, men jag vill ändå ha något som är lite finare än vardag.
Så detta är vad jag har hittat hittils!
 
Vilken ser bäst ut 1, 2, 3, 4, 5, 6 eller 7?
 
Hjälp mig!
 
 
 
 
Michelle

 
 
#1 - - .:

1 och 6 :)

Svar: :D
Michelle Sten

#2 - - Anonym:

1

Svar: :D
Michelle Sten

#3 - - Eva:

1, 5 och 6.
Beror väl på va "paltor" du sätter på;)

Svar: Okej, nä ja ska no ha den vinröda paljettklänningen med svart kavaj, tror ja. :)
Michelle Sten

Till top