Michelle Sten

Vad har hänt?

Allmänt Permalink0
Ni kanske undrar vad som har hänt i mitt sommarlov hittills och jag kan säga att det har inte hänt så mycket och att det har hänt en hel del. Men om jag börjar från måndagen, så hände det egentligen inte så mycket. Jag städade för det mesta och bara chillade. 
I tisdags chillade jag och sen hade jag bilskolan och efter bilskolan åkte jag och pappa för att kolla på några bilar.
 onsdagen så var vi hos farmor och farfar nästan hela dagen och bakade till konfirmationen.
Torsdagen hade jag bilskolan igen och efter det var vi och kollade lite fler bilar och sen åkte vi hem och fortsatte med allt arbete vi hade hemma.
fredagen var vi in till Vasa igen för att kolla på en bil vi hittat på nätet. Sen när jag kom hem så började jag ställa mig i ordning för grillfesten, som ägde rum hos Kevin. Det var otroligt kul och det var skönt att umgås med alla vänner för första gången efter skolavslutningen.
Lördagen spenderade jag först inne i Vasa igen, för att vi skulle åka och köpa bilen vi kollat på, men sen hittade vi en bättre bil, så vi åkte hem utan bil. När jag kom hem gick jag ut och solade, sen cyklade jag till Tommy där gänget samlades.
Och så till idag! Idag har jag varit på min lillebrors konfirmation. Lite trött var man när man satt i kyrkan och man hade varit ute halva natten, men sånt e livet. Efter kyrkan samlades släkt och vänner här på kaffe och smörgåstårta. Efter att de sista paret åkt hem sov jag en eller två timmar, tills Tommy ringde och undrade om jag skulle följa med till Åminne med han, Yolanda, Kevin, Hannes och Marcus. Efter Åminne åkte vi för att våldgästa Patrik och sen hem igen. Nu ska jag snart göra mig klar för natten eftersom jag ska i jobb imorgon och sen ska vi in och hämta min bil.



Till top