Michelle Sten

Utmaning!

Allmänt Permalink0



Min vän Louise har utmanat mig att dela med mig av 7 otippade sanningar om mig själv.
Tack för den vännen! :)
Så nu ska jag se om jag kan komma på något, som ni inte redan visste...

1. Jag äcklas inte av något. I alla fall har jag inte stött på något ännu som äcklat mig.
2. Jag har typ tvångstankar och måste alltid kolla att jag lagt av lampan/spisen/låst dörren/allt i mitt rum måste vara på den plats där jag lagt det.
3. Jag hatar att vara i folkmassor. Får nästan panik.
4. Jag håller på att skriva en egen bok.
5. Om jag hade fötts som pojke, så skulle jag ändå blivit döpt till Michel, men med ett L och utan E.
6. Jag hatar romantiska komedifilmer och övrig så kallad chickflicks.
7. Jag tror på övernaturliga saker. De fascinerar mig.



De var det bästa jag kunde komma på. Hoppas ni fick veta något nytt om mig!

Till top